Pages

Online TV

Thursday, August 27, 2009

MAJALAH WISEL OGOS 2009 BIL.178

Cover Depan Majalah Wisel Bil. 178
Keluaran kali ini lebih banyak menfokuskan kepada kejayaan pasukan Brazil yang berjaya mempertahankan Piala Konfiderasi FIFA 2009. Piala ini akan dipertandingkan setahun sebelum bermulanya Piala Dunia FIFA. Kiranya sebagai acara untuk menunjukkan kehangatan Piala dunia sudah bermula.

Jika dilihat pada senarai kandungan untuk keluaran ini, tidak banyak artikal yang ditulis berkenaan pasukan Manchester United. Apa pun, memandangkan aku juga salah seorang peminat pasukan Samba so majalah ni kira best juga ler.

Berita yang paling menggemparkan bila Ronaldo nak meninggalkan MU. Pada mulanya, aku rasa tak seronok ler coz dia ni memang power and kebanyakan game MU memang bergantung kepada dia. Jika dia perform maka MU bole perform. Tapi apa pun, aku tak salahkan dia untuk pergi ke Real. kalau aku ditawarkan pun, aku mesti terima. Mahal beb bayaran dia dapat. Apa pun goodluck buat Ronaldo kat sana. Jangan jadi macam Ronaldo (Brazil) udah ler.

No comments:

Post a Comment